Followers

Monday, January 10, 2011

.. AJL25 ..

chhhoooppp! jgn salah faham.. tajuk entry ini x bermaksud aku nk bergosip pasal AJL mlm tadii tuh .. takkkk... pasal bende ni la xjadi nak study malam tadi.. kih3~ ape la...
AJL ni xde la "best" sangattt pon bg aku, just mayb bcos every year kot aku tgk.. xpenah miss lagi laaa... haha.. yeke? ntah...
mula2 dgr kat HOT.FM jer, pastuh cam xbest la, then nak try la tgk secara live kann kat laman web AJL tuh, n mestilah kene gune broadbnd baru seronok nak tgkk.. klw pakai wifi aku lagi rela dgr kat radio jer... muahahhaha... ;p
jadi al kisahnya tutup la segala buku di ats meja n menumpukan perhatian kat laptop.. hehe !
gempak tuh persembahan dorggg.. hmmm...
ok3... aku jadi lagi teruja bila siti nurhaliza datang buat persembahan.. huhu :) i love u la ct !
then.. xbole bla la pemenang AJL malam tuh.. ANA RAFFALI ? hmmm.. aku baru jer kenal die kot.. lagu die biase2 jer.. persembahan lagi la ntah ape2.. aku pon xpaham la.. ni yg nk ty M. Nasir ni..die kan ketua juri malam tuh,, huhu ;p
ok3.. tp xde la xpuas hati sangat pon, cume terkezut jer.. kesian my black kan.. suara mantap tuh..vokal terbaik ! dgnnn.. faizal tahir tuhhh.. hehe..
xpela.. rezeki masing2..
pastu kan, lepas da habis, saje nak tgk update2 kat fb tuh !
bapak lawak la status masing2 tunjuk perasaan ! ntah ape2..
yg xbole bla ade cakap nk mogok la xnak g kelas, sedih nak nangis, tido x lena.. sbb ana raffali menang.. haha... lawak2.. ade lagi la..tp xigt sgt...huhu! majoriti cam xsuke gituuu..hmm..

aku xkesah sape menang pon xde kaitan dengan jiwa aku la.. haha ! janji ct nurhaliza tetap no.1 di hatiku.. erkkk? curang erkk ? haha...



AJL 25 :)


favourite artist :)


ok..ni pemenang AJL 25 - ANA RAFFALI :)


Barisan pengacara yang comel dan kelakar ! haha


p/s : tahniah kepada pemenang ! kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi. haha !

No comments: