Followers

Sunday, January 9, 2011

.. WhatEver ..



koranggggg.. semalam kan aku lupe nak cter la kan pe aku beli time keluar semalam.. ye? hehe. ni nak sambung cter la nie.. haaa..
aku semalam keluar tuh xde niat pun nak shopping pe2 ntah sbb macam malas n xde mood shopping kot.. tp, ade satu benda ni mmg da lama nak beli pon cume x kesampaian jer .. tp, da beli da! huhu.. nak taw pe? haaaa..aku beli kasut bertutup lagi la .. hehe..
sebenarnya kan hari tuh 1st day g lab pakai sandal jer kott.. adoiii, da macam ayah aku nyer lab lak kan sesuka sesuki jer nak pki sandal.. pastu kan lecturer tuh ckp la pasal peraturan lab semua n tibe2 ade la sebut pasal kasut bertutup ni.. aku yg mase tuh pki sandal of course la terasa kan.. hehe... sape yg makan mayonis die la terasa mayonis nyer... kui3.... jadi, aku beli la sepasang ! biase2 saja... huhu...
haaa.. ade lagi... aku singgah mph beli buku ! buku pe? buku yg da lama x baca, dolu2 zaman kanak2 ea xde la kanak2 sgt, tp ade la selalu gak baca buku2 tuh.. die ade series... tuh.. "Mr.Midnight".. hehe. cam budak2 kan? ala.. xpela... membaca kan amalan mulia.. pe laaa...

aku suke buku tuh sbb bahasa die simple, easy to understand, n best la sbb penuh misteri n kadang2 seram gak..tp sikit jer.. yela, klw baca buku yg complicated da tuh x paham kan, aku cam malas nak bukak pon ade.. kui3....

HAAA..tgk gambar sikittt.. hehe.




ini adalah kasut itu :)


ini MR MIDNIGHT tuh.. gambar ni da puas rotate da cam gini jugak.. alahaiii.. naseb la.hehe

ok... itu sahaja..
haaa...
lagi satu...tgh jalan2 kan tibe ter usha lak bende2 "couple stuff" nie..
comel la stuff tuhh.. da pasang niat nak beli ..
hehe..tggu awak la, beli sama2 k.. :)
xamik gambar stuff tuh.. yg dibawah ni olok2 jer..hehe









tp... yg aku usha tuh jauh lebih sweet dari yg atas nie..huhu :) nak taw x? die cam keychain tp tettttt.. xnak ckp la.. malu.. haha :)
huhu.. kami da janji nk beli sama2 :) yeay !!! saya tggu awak :)



































No comments: