Followers

Sunday, January 2, 2011

!! Happy New Year !!

ok...sori guys.. aku lambat wish..hehe... klw korg da bc post sebelom nie..korg taw la kenapa kann..hehe.. ok3.. ehemmm..ehemmmm...
" selamat menyambut tahun baru 2011 " semoga tahun ini akan kita lalui dengan lebih baik berbanding tahun lepas ye.. hehe..
ok.. aku sambut new year kat rumah la kan, malam tuh biase nyer area2 rumah aku mesti nmpak bunga api taw...huk2, tp mlm tuh, bunyi bunga api aku dgr kiri kanan depan belakang, tp se ciput bunga api pon xnampak ! api lampu jer rumah jiran jer aku nampak ! haha..
sedih kot, berkobar2 malam tuh tahan mata nak tgk, padahal mata da layu gler da nie.. huk3 ~~
huk3..ni jer kot.. tp sebenarnya kepala aku de byk bende nak cerita taw, sampai aku xtaw mane nak mulekan nie... aku xtaw nak cerita yg mane satu dulu, yg latest ni paling giler la wehhh... aku rase aku org paling giler dalam dunia nie ( selain org giler tanjung rambutan)..hehhe..

No comments: