Followers

Wednesday, January 5, 2011

~~ RIMAS ~~

Aku rimas dengan kau. sekian..
depan jer baik, bila belakang aku rasa macam nak cincang2 pale kau taw x.. ish ! sakit seyh jiwa raga aku nie..buat semak otak jer la...!

dah..mlas nk komen panjg2 pon kau tetap x berambus dari hidup aku ni kan. hmm ..xpe la. selagi aku boleh sabar ..aku sabar la.. klw x, naseb la kau dapat hidup dgn aku nie... hohohohoh~

ok. masalah rimas tamat.
hari ni dgn semalam merupakan hari yg sgtt penattt.. ish3... tiap2 minggu la cam gitu.. aku rasa cam x cukup zat vitamin je la.. huhuhu~ dala tiap2 kelas kimia fizik tuh ade kuiz beb, aku study kimia fizik je la gamaknya .. hbs yg lain bile nak sentuh? sedihhh..
tp kuiz td ok la..boleh la... huhu~ ade ke lecturer tuh suh letak CGPA sekali kat ketas soklan depan tuh, aku tulis la kat ketas jawapan belakang, hehe. pastu bole lak name aku kene sebut.. aisehhh..
tulis pun tulis la.. malu.. ye ?haha

berbalik pada citer rimas td.. cer citer.. cer citer.. hehe
korggg.. pe korg buat klw sakit hati dgn someone?
seseorg yg selalu ade depan mata kau? hmmm...
aku da naik gler kot.. pehhhhh..klw ade parang kan best.. aku penggal jer pale die..
asal die cam dengki kat aku erkk? ke aku yg dengki kat die? haaaa...(kantoi)...hihi
x la.. ntah la.. pahal ntah... ish...

td..ibu call.. ty knp x msg die bile da sampai ahad hari tuh? (lame da?)
jadi aku pun cerciter la kat die pe yg berlaku ahad tuh? yg aku post kat blog tajuk baby tua gler tuh kat mak aku,, hmm.. al kisah nya,, kantoii, ibu aku penah mengalami nyer.. hehe..
aku anak ibu kan? haha. mestilahhh... hehehhe..
lawak tol laaa....
xpasal2 kene bebel sbb berat mulut sgtt..kene padah nya.. hahaha

ok.. nak sambung keje nie..
daaa.... :))

No comments: