Followers

Saturday, January 8, 2011

MidValley Ramai-Ramai ..



ok..korggg hari nie aku keluar lagi..huhu :) tp this time aku keluar beramai2 .. haha. semuanya ade 9 orang.. huhu. x genap 10 lak klw x, nak ajak anisa tp die ade date maaa.. huhu ;p
ok3. senang cter mmg best la tadi ! geng2 yg keluar tadi mmg bakat jadi raja lawak, jadi kesimpulannya mmg x kering gusi bile aku dgn dorg..asyik nak gelak jer.. haha! kelakar mmg xbole bla...! xhbs3 dgn skrip2 dr cter "kak limah balik rumah" tuh..haha !!
ok.. tadi teke ktorg buat pe kat mid ? huhu... first time beb aku tgk cter seram kat pawagam ! pehh..berani seyh aku ! huhu.. ktorg tgk cter "DAMPING MALAM" ...hehe..
seram ke???!! nak taw? tetttttt.. jap2.. before tuh nak upload gambar sikit.. haha..






ok..ni gambar aku amik time da siap nak pergi :) haha. maut seyh.. ;p



haaaa..ni dalam toilet mid yg canggih gler tuh ! hahahah.. canggih la sgt .. menyusahkan aku nyer tettttttt jer....hahha!


haaaa..ni time nak hbs membasuh ! haha.. ayat xbole bla... dengan geng2 jugak iaitu kak nad dgn kak nur... hehe..


okkk.. sambung story td.. haaaa... pasal "damping malam tuh" ..ala... cam biase la aku klw tgk cter hantu, aku xkan bukak la mata ni klw ade sound2 yg berbunyi seram tuh kannn..haha!
tp.. aku bg 3/5 bintang jela ekkk... urm.. haha. bukan xbest sgt, tp seram die tuh biase2 jer.. haha! poyo! aku tengok sgt ke? haha. tp cter die sad ending la.. huhu.. mengalir sikit time scene sedih tuh, biase la jiwa sensitif, emosional ... haha ! hantu die? xnampak lak cane rupe die.. hahah.. lawak3 ! thats y 3 bintang jer ! ;p

ookkk.. tetibe cam mls nk cerita lagi aktiviti kami semua.. haha, penatttt ! ;)


ni last pic aku nk share mase ni da jam menunjukkan 9.45 pm ..aku sampai bilik sambil tuh posing lagi hahaaha..... NI DIA !!!



saya adalah saya...

itu sahaja untuk kali nie.. esok nak buat keje lak ! bye3 !

photo by : Aurora Production

*berangan la tuh ! haha
























































No comments: