Followers

Sunday, January 9, 2011

bELaJar pe HAri Nie???? hehe...


ok.. semalam da jalan2? heeee.. best3 ! hari ni kita duduk dalam bilik diam2..hehe.. jgn membongkang lak ! haha..
dalam keadaan bilik yg nyaman, diingin, sejuk, damai, aman, tenteram.. woahhhh ! best3 ! sorg2 lak tuh.. macam dunia ni aku yg punyer ! hehe :)
mari kita stat belajar ! mid sem nak dekat kannnn.... kui3... poyo.
ok... kite mulakan dengan mikrobiologi asas.. ok.. jap. nak cter serba sedikit tentang lecturer2 sem 2 nie.. haaa... lets go.. ok.. overall la, sem 2 nie aku cam ok , sbb nyer lecturer2 die sumer best2... tp x bermakna aku x mengantok dalam kelas ok?? huhu...
ok... mulekan dgn mikrob, hmm.. lecturer ni seorang wanita, sudah berumur tp look young bebeyh ! huhu. suara die lantang, kuat, jelas dan buat mata aku sentiasa terbukak! keh3 ! aku suke dia sbb die suke tinggalkan soalan2 untuk ktorg balik bilik cari n die nak buat kuiz untuk soalan tuh ! mmg YA la aku nak baca kan???? haha. suke2 sbb die buat aku sentiasa nk membaca dan mencari info...
ok..next... lecturer kimia fizik ! huhu.. haiiii DR.AZIZAN.. haaa DR ni la yg suh tulis CGPA tuh !
kuang3 ! xpela..halalll......:) i like the way he teaching ! yeay! sbb kuliah 2 jam aku berjaya ! sbb aku x mengantuk walaupun b4 tuh cam mengantuk, tp bile die masuk jer, aku terus jadi segar bugar sampai 2jam.. die ajar macam kat matrik...dan plg penting .. FAHAM !
die kelakar ! serius... die xbole dok diam, suke berlegar2..haha! suara die kuat jugak dala xpki microfon pon. huhu :) DR ni lagi la suke bg kuiz, klw bole tiap2 ade kelas die nak buat, pastu die suruh buat note sendiri... ini juga membuatkan aku ringan tangan la... hihi..


kenapa ckp pasal 2 lecturer ni jer? hahahaah.. xdela...yg lain tuh ok, cume biase2 jer..
hhaaaaa.. jap ! ade sorg lecturer ni... biologi sel.. urm..sebenarnya die mentor ku ! hehe.
die ok, tp setiap kali attend kelas die terasa macam aku tgh pasang CD lak..macam tgh belajar pki CD.. adoiiii.. suara die yg merdu tuh mmg sesuai la jadi pembaca berita.. ehhhh takk.. hehe..
papepon i lap u la mentorku ! :))) hehe.

sambung cter tadiii.. belajar pe tuh?? microb? hehe.. a'ah... belajar yg ituu..HEHE




heh..saja nak tunjuk..suke hati mayonis aku la...kui3 :)


malam ni nak sambung sikittt pastu nak bukak biodiversity lak !
aku "suke" gilerrr subjek tuh !!
woahhhhh... !
tak sabar !
hehe..
daaaaa..

No comments: