Followers

Saturday, January 22, 2011

~~ Hilang Diri ~~

1...2...3...4...5...6...7....8.....teeettttt...ooopppsss! kira punye kira... lamenyer daku tidak munculkan diri di alam maya ini.. huhu! woahhhhh..lamenyer i xupdate entry baru untuk tatapan u all.. hmm..
sori... cuba untuk berehat sebentar dari dunia maya ini kerana diri ini sgt sibokk dgn dunia realiti.. huhu.. ok ! bukan xnak share cerita dgn kome, nak sangatttt...hari2 mmg ade je cerita2 yg aku nk share, gambar2 yg nak diuploadkan ni da berlambak da dlm fon, tp masih xde kesempatan untuk aku bukak blogspot ni... hmm.... frust sikittt kerana dulu ianya adalah salah satu aktiviti harian ku... hhuuuhu.. follower2 ku mesti sentiasa menantikan cerita2 terbaru dari akuuu.. kan3????!!
hahahhaha..
ok.... sebenarnya kan sem ni mmg sggtttt sangatttt la busy !!!!! aku sampai stress taw x????!!!
kadang2 tanpa ku sedari airmata membasahi pipiku ini... cehhhh wahhhh..jiwang !!!!
hmm.. tapi benar ! x tipu ! jadual kelas da mmg sgttt sgttt la padat !!! bayangkan klw ade gap pon setakat untuk aku makan pastuh tido pon sekejap jer pastu terkocoh2 nak g kelas, lagi2 klw kelas petang tuh, sbb waktu asar sekarang da lambat... huhu...
setiap hari kelas aku akan habis petang , jadi aku akan sampai bilik agak2 da nak magrib macam tuh la siap dengan beli makan malam sekali la.. hmmm... pastuh skrg nie kan aku kene wajib masuk KOIR lak untuk persembahan FESSAT !!! leceh tol la!!!! aku penggal pale sorg2 kang !!! ishhhh3 !!! aku da cukup la siboookkkk dgn MAP nie lagi, bende ni jer aku da stress, tambah lak dgn latiham KOIR tiap malam kecuali hari minggu, tp still aku PENAT !!!
seriously xcukup tido, yela, balik dari latihan cnfrm da larut malam, habis tuhhh???? xyah bukak buku???? xyah exam ke????? boooooooooo....banyak cantiikkkk???!!!!

mmg xpuas hati la aku kene masuk KOIR ni kannn...tp nak buat cane, kene ikhlaskan hati jugakk la....

Orang kata, hidup sebagai pelajar ni kene bersedia menghadapi segala cabaran dan dugaan, tp mungkin aku belum kuat untuk menempuhi nya... ayat pasrah jer kannn...

ok la... nak sambung keje la.. saje jer singgah jap.. n da lame xbaca entry kawan2, hmm... nak baca perlukan masa, situasi yg tenang gituuu...huhu... tp jgn risau, aku akan bc gak nnt ye:)

No comments: